Zonnehoedjes

De afgelopen weken heb ik tonnen zonnehoedjes gehaakt. Ik kon nooit passende hoedjes haken, maar Annelies heeft op haar blog een hele fijne uitleg gegeven. Helaas kan ik die niet terugvinden, ze blogt nogal veel, maar als ik hem weer vind link ik de uitleg!

Ik heb zelf de hoedjes gehaakt met Catania katoen. Je ziet, ik ben erg into regenbogen. De regenbooghoedjes zijn voor mijn eigen kinderen en voor 2 superleuke meisjes van vriendinnen van me. De twee witte zoete mutsjes zijn voor het nog hele kleine dochtertje van een vriendin van me die in een warm buitenland woont en het groene hoedje heb ik gehaakt voor een swap, voor een stoer jongetje.

Dit bericht werd geplaatst in Catania, katoen, regenboog. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zonnehoedjes

  1. Het wit met roze vind ik leuk kan ik de beschrijving van het patroon niet bekomen?Toch bedankt

Geef een reactie

