Twee nijlpaarden

Een tijd geleden haakte ik Grijsje voor vriendin A. Grijsje heeft het enorm gezellig bij haar. Amigurumi haak ik nog steeds niet voor mijn plezier maar voor nijlpaarden maak ik graag een uitzondering.

Een tijdje geleden haakte ik een grijze, A vindt namelijk dat nijlpaarden grijs horen te zijn. Ik verkoop bij Woolly een zilvergrijs glittergaren. Ik wilde weten of dat ook wat is voor ami’s. Ja dus. En nu dus ook een grijze Hippo van mijn hand.

Ik heb natuurlijk veel wip’s liggen maar ik wilde gisteren iets kleins en snels. En ik stuitte op een leuk klein nijlpaardje. De beslissing was snel gemaakt. Een tijdje terug was ik op bezoek bij die lieve A en altijd maken we samen een rondje langs de wolwinkels in haar buurt. Ik vond een mooi katoentje van Katia en beloofde haar een Hippo.

Tadaaaaaaa !!!

20130609-191134.jpg

Dit bericht werd geplaatst in ami, hippo, katoen, simply soft. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

