Regenboog tas

Mijn liefde voor regenboogkleuren is onveranderd gebleven en mijn tas ging stuk. Tijd voor een nieuwe.

Ik had al Scheepjes Stone Washed liggen in 6 prachtige tinten en kocht Stone Washed XL in grijs erbij. De vrolijke kleuren haakte ik met dubbele draad.

2015/01/img_9596.jpg

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Regenboog tas

  1. Niesje zegt:

    Hallo, ik ben dol op die tas die je gemaakt hebt. Heb je daar ook een patroon van?
    Zoja zou ik dat mogen hebben?

    groet Niesje

Geef een reactie

