Who you’re gonna call!? Stashbusters!!

Het is vrij verbijsterend hoeveel garen je in een paar jaar bij elkaar kunt verzamelen. Ik heb inmiddels een paar kratten vol… Oeps… Tijd om er eens serieus wat van op te gaan maken. Ik hou erg van omslagdoeken, en daar ga ik er de komende tijd een stel van maken.

Op een forum waar ik schrijf besloten we een crochet along te houden. Ik haakte van katoen voor haaknaald 3 (Catania, phil coton 3) een doek met een mooi vlinderpatroon.





Het patroon vind je hier. Ik ben tevreden met het resultaat, de kleuren combineren leuk met elkaar. Mijn stash is 7 bollen garen lichter!

Het volgende project is alweer halverwege, en dat wat erna volgt zit al in mijn hoofd. Leuk man, stashbusten!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

