Stashbust shawl 2

Alweer even geleden kreeg ik een Crazy Zauberball in de kleur Frische Fische cadeau. Ik houd immers van regenboogkleuren, toch?



De bol gaf een hint van de regenboog en ik had er zin in! Ik zag mooie projecten met dit garen op Ravelry en besloot een Duits schelpenpatroon te haken.





Hmmmmz, ik vond het niks worden. Welke regenboog? Ik haalde  het uit om voor een luchtiger patroon te gaan.





Dat is beter, nog niet helemaal wat ik gehoopt had maar toch beter.  En toen,  bam, ontstaken mijn amandelen en lag ik koortsend te bed. Wat nou haken? Kreunen zul je! Iets doorslikken? Alleen met gillende pijn voor jou, dame! Drinken was de hel, in combinatie met stomende koorts ligt uitdroging op de loer. Hence het bonkende hoofd. Ik kon niet eens balen dat ik niet kon haken. Gelukkig was daar de huisarts die me een stapel chemicaliën voorschreef en toen was ik in 2 dagen een ander mens. Toen bleek de doek vrij snel klaar. Hij moet nog geblocked, maar daar ben ik nog niet fit genoeg voor.



Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

