Stashbusting galore! 

En ik ga verder met het busten van de stash.

   

   

Dit is de Klamath Shawl van 1 Zauberball Frische Fische en 1 bol Drops Alpaca naturel. Heerlijk zacht! 

Verder moest en zou ik een poncho van grijs merinogaren dat ik nog had liggen, maar al heel snel was ik er alweer op uitgekeken. Die toeren werden me al snel te lang maar het was nog niks. Gelukkig was daar een 6-jarige die bleef vragen of het voor haar werd. Ja schat, hij is voor jou en af ook!!

  

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

