Scheepjes CAL flight of fancy

  
Toen ik hoorde dat Annelies een shawl had ontworpen voor de zomer CAL van Scheepjes was het duidelijk, daar zou ik aan meedoen. Eigenlijk vind ik zo’n grote CAL niks aan…

Voor degenen die denken CAL CAL? Wat!? CAL betekent crochet along. Haak gezellig mee. Met enkele duizenden vrouwen over de hele wereld haakten we in 12 weken allemaal hetzelfde. 

Scheepjes had drie mooie kits gemaakt met mooie kleurencombinaties. Ik koos de Heron (reiger) omdat ik het mooi en ingetogen vond. Niet omdat ik reigers zulke mooie beesten vind, brrrr…

  
Elke week haakten we 8 ronde motiefjes. 4 draadjes per rondje wegwerken, ai. Daarna aan elkaar met een mooie join-as-you-go techniek.

   
 
Daarna blocken en nu heb ik een mooie shawl bij die ik zonder along te crocheteren nooit zou hebben gehaakt met al die draadjes weggewerkt moeten worden.

  

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

