Stashbusting the sequal

  
Met al die verjaardagen en feestjes zou ik bijna mijn stashbusting plan vergeten. Want ik heb nog steeds te veel garen… 

Gelukkig was daar mijn lieve dochter. “Mama, maak je voor mij ook eens een driehoek?” Gelukkig was daar nog een werkelijk prachtige bol Lang Sock and Lace, met een klein glimmertje erin in gezellige kleurtjes.

  
Het patroon lijkt op de Wingfeathers Shawl. Ik heb goed naar de foto’s gekeken en toen wat geïmproviseerd. 

Mijn meisje is er blij mee, en ik dus ook!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

