African flower

  
In 2011 wilde ik de African Flower Soccer Ball maken voor mijn lieve zoon. Maar die African Flower hexagons… Wat een drama vond ik die om te haken.

Vandaag vond ik ineens een blikje met daarin de 7 hex-jes en 7 vijfhoekjes. En ik probeerde er nog eens een te maken. Viel best mee! Ook het vijfhoekje viel best mee.

In mijn hoofd begon het alweer te borrelen. Als ik nou de komende tijd elke week 7 motiefjes haak… Ik heb 12 vijfhoeken nodig en 20 hex-en. 32 – 14 = 18 stuks… Binnen drie weken kan ik hem in elkaar gaan zetten!!!

Eens zien of de theorie opgaat…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

