African Flower Soccer Ball af!

Ja het is gelukt! Binnen drie weken had ik hem af. Wat zeg ik? Binnen 1 week. 😀

  
Daar begon het vorige week mee. Zou ik hem toch gewoon eens een keer af kunnen maken?

Binnen 24 uur was ik hier:  

  

Toen snapte ik de puzzel niet meer en besloot mijn eigen weg te volgen. Dat maakte het nog ingewikkelder, haha! Na het een dag te laten rusten viel het kwartje en zat ie in elkaar

  
Grmbl toen was mijn vulspul op en de winkels waar ze dat verkopen te ver weg.

Gister en vandaag was ik ergens extra aan het werk waar een fourniturenzaak in de buurt zit. Na het werk ging ik even kijken of zij ook vulspul hebben en ja, dat was zeker het geval! 

  
En een half uurtje later, af!!!!

  

Nog van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag van 4,5 jaar geleden, lieve zoon! 💙

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

