The Sandy Cowl

  
Ik wilde een col haken voor mezelf en ik vond op Ravelry een mooi patroon. Met 1 bol Simply Soft zou ik er zijn.

Woensdag haakte ik een granny voor een babydeken van een vriendin. Mijn granny bleek flink kleiner dan de hare, de bevestiging dat ik behoorlijk strak haak. Dus ik twijfelde over welke maat haaknaald ik zou nemen. Ik nam 5,5, maar het had zeker 6 kunnen zijn, want hij is flink strakker dan ik op de foto’s van andere projecten zien. Nou ja, haak ik er binnenkort toch gewoon nog een!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

