Blocken

In 2015 heb ik zo heerlijk gehaakt dat ik prompt in een haakdip raakte in januari. Komt ook door meer projecten tegelijk, daar blokkeer ik van. Hielp niet dat ik gewoon ook nog een vierde was gestart. Ineens wilde ik gewoon een vijfde project starten, maar ik sprak mezelf eens streng toe. Nee, eerst maak je alles af, dan mag er iets nieuws gestart worden. Ineens was de thistle and beads zonder beads heel snel af. 

  
Yep, die moet geblokt, dat is duidelijk. Vroeger deed ik dat op een matras maar de afgelopen tijd beviel dat niet meer. Op naar Bart Smit voor foam puzzelmatten. Toen ik wilde starten bleek dat het te klein was. Nog een tweede set gehaald. En samen bleken ze alsnog te klein voor deze grote shawl… Maar met wat creativiteit, een handdoek en 2 kleine maar behendige hulpjes kwam ik er toch. En nu ligt ie te drogen.

  
Gemaakt van een bol Unikat van 1090 meter, kleur Laguna. Of Lagune…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

