Oh shit, weer wat af!

Vandaag haakte ik nog eens een omslagdoek af. Weef- of granietsteek, van Julia van Zeeman.

  
Verder had ik lol met een stinkend haakklusje. 

 
De Party Pooper van Dendennis. Ik heb een foutje gemaakt waardoor ie ietwat uit model is, maar ach, welke drol is er nou wel in model? 

De thistle and beads zonder beads is geblockt en welkom ontvangen in zijn nieuwe huis.

  

Mijn lopende projecten lijst is drastisch geslonken, heerlijk! Nu loopt er nog een deken, maar die hoef ik niet perse af te hebben voor ik ga starten met mijn nieuwe, o zo leuke project…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

