Simpel vest


Alweer een paar maandjes geleden haakte ik een lekker vest. De Simple Cardigan van Lee Backx. Kleding haken vind ik spannend, maar wil ik graag. Met Julia Garen van Zeeman val je je geen financiële buil als het mislukt, dus ik waagde het erop.

Ik blijk echt strak te haken, moest het met een haaknaald 10 mm doen om in de buurt van de stekenproef te komen.

Het resultaat, een heerlijk warm vest voor de komende winter. 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Simpel vest

  1. bieke zegt:

    superleuk vest,hoeveel bollen julia heb je gebruikt en voor welke maat ?

Geef een reactie

