Ibiza vestje


Dus in het heerlijke Katwijk (had ik al gezegd dat Katwijk aan Zee ❤️ is?) zag ik allemaal meisjes lopen met toffe gehaakte vestjes met franjes. Dat zou toch wel te haken zijn?

Ik googelde en vond een leuk patroon op de site van Creachick. Ik liet hem zien aan mijn moppie en het antwoord was duidelijk: “die wil ik mam!” Aangezien de wolwinkels op loopafstand waren trokken we onze slippers aan en sloften erheen. Het meisje zocht Scheepjes Softfun in Ecru uit. Twee of drie bollen? Wat ik over had mocht terug werd mij verzekerd, dus ik nam er drie mee.

Na twee bollen en een regenachtige vakantiedag was dit het resultaat.

Ze draagt hem heel vaak, een groter compliment is er niet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

