Zomervestje


Kleding haken blijft een ding, ik wil het kunnen maar het blijft spannend. Ik ontdekte dat je ook op andere manieren kunt denken. Dus in plaats van top-down of met een voor- en achterland blijk je ook bijvoorbeeld twee rechte lappen aan elkaar te kunnen zetten met een vestje als resultaat.

In de projecten van de Veranda Cardigan las ik dat je ook de tweede rechthoek meteen aan de eerste kunt vast maken. Dat leek me wel wat, dus ik waagde het erop. 

Ik heb uiteindelijk 1,5 bol Simply Soft in de kleur off white gebruikt. De rand heb ik in vasten gedaan, en niet in de steek van het patroon. Een rand van vasten gaf een strakker resultaat, en daar houd ik van.

Hier heb ik het vestje aan, nog niet geblockt en nog niet afgewerkt. Foto’s gemaakt door een 8-jarige.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

