In progress


Vier projecten waar ik aan werk op het moment.

Regenboogdeken 

Diagonal granny stripe in 8 kleuren Lily Sugar’n Cream. Al een tijdje in progress, maar geen haast.

Crochet o’clock

Een klok met haakwerk, zo tof! De wijzerplaat is gehaakt, nu de versiersels nog.

Basket weave babydeken 

De basket weave steek vind ik zo super mooi! Gelukkig was er een vriendin zwanger, mooie gelegenheid om de basket weave erop los te laten.

Granietsteek omslagdoek

Je weet wel, zo een die ik dus no way ging haken. Waarvan ik er stiekem al twee blijk te hebben. Wonderlijk… Maar ja, er blijkt dus ook donkergrijs Julia garen te bestaan. Dus ik had gewoon geen keus…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

